lørdag 6. september 2014

Some Odd Girl i rosa og brunt :):)

Høsten er kommet, og kveldene er mørkere og inspirasjonen til litt mer
kortlaging er absolutt til stede :) Så har fått laget opp noen, så her kommer ett av de :):)


Har fått litt dilla på G45 papirer, og her har jeg brukt papir fra GRAPHIC45 Botanical Tea 8x8 paper pad.
Motivet er fra SOME ODD GIRLS, og er fargelagt med COPICS.
Til dekorering har jeg brukt diverse blomster, roser og pyntebær samt Pom Pom bånd, Rug Canvas (min nye favoritt!!), noen sugerør, bånd, bling.
Teksten er fra en KORT & GODT plate som heter Helt spesiell.  Synes teksten var så fin! Gleder meg såå masse til neste helg for den skal jeg tilbringe sammen med 3 veldig gode venner!! Kan nesten ikke vente :):)




Takk for at du tittet innom og ønsker deg en fantastisk lørdag!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint kort Bente. Nydelig fargelegging. Gleder meg til neste helg jeg også <3
Ønsker deg en super lørdag ;)
Klem, Audhild

Anne-Eddie sa...

Kjempefint kort! Lekker fargelegging av herlig motiv!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Bloggarkiv

Print