mandag 1. september 2014

KREATIV SCRAPPING's månedsutfordring med tema HØST, JAKT og FISKE

Første høstmåned er på plass og jeg er så heldig og har blitt spurt om å bli med i DT hos KREATIV SCRAPPING. Så her kommer mitt første bidrag :)

Den 1. hver måned er det en ny utfordring I bloggen til Kreativ Scrapping og denne gangen har vi som tema HØST, JAKT og FISKE


De nydelige papirene er fra en litt eldre MAJA DESIGN kolleksjon som heter "Walking in the forrest"
Masse nydelige høstfarger i den kolleksjonen. 

Teksten på tag'en er fra Norsk Stempelblad, konfirmasjon 01. Mange fine tekster!

Det viser ikke så godt på bilene, men på fuglene på "frimerkene" så har jeg lagt på et lag og to med glittertusj, WINK OF STELLA. En stor favoritt hos meg :)

Ellers har jeg sydd rundt panelene med symaskin, noe som er et must på alle kort jeg lager :)
I tag'en har jeg også satt i en eyelets og festet litt bånd. 

Ta turen over til bloggen og la deg inspirere av alt det flotte DT jentene til Kreativ Scrapping har laget! Så håper jeg du har lyst til å delta sammen med oss!

Premien er et gavekort på 100 kr i nettbutikken. 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiHwyByVWNDxMr0YkEtgel2tfdeMfFlZxcCf78geruC4_b_fJcyOh_Q_pbvAIhJLd0c7FqhxU7qV4D-jVZeh2UPe9lSApPTQlfaLa9I3OMA0DU8XfC9j5IuWsWsq_N491CQzLCussccoP0/s1600/kreativ+srapping+-+nettbutikk-+logo.JPG

Utfordringen vil gå frem til 28.09 kl. 21.00. Vinneren publiseres morgenen etter. 

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min, ønsker deg en flott høstmåned med et par bilder fra en av mine turer i det vakre landskapet her i Bergen, høstlige farger er på kraftig innmarsj :)




1 kommentar:

Jill sa...

Nydelig Bilder og et virkelig flott høstkort Bente ♥
Velkommen til oss hos Kreativ Scrapping, så utrolig glad for å ha deg med
Stor klem fra Jill

Bloggarkiv

Print